onroerend goed
veel te regelen
Voor het regelen van uw zaken op het gebied van een woning, een appartement, grondaankoop of een kantoorpand, en dergelijke, komt u al gauw in aanraking met veel verschillende instanties en personen. Een kleine opsomming: de gemeente, tussenpersonen, de bank, makelaars, verzekeringsmaatschappijen, architecten, het kadaster, maar bijvoorbeeld ook uw buren, andere betrokkenen en natuurlijk de notaris.
U merkt dan al gauw dat er voor het regelen van deze zaken meer bij komt kijken dan alleen de ondertekening van de akte(n). Wij zijn voor u de spil in dit hele proces, alles komt bij ons samen.
Uit ervaring weten wij dat de werkelijke behoefte van u soms anders is, dan waar u in eerste instantie aan dacht. Wij zorgen ervoor dat u inzicht krijgt in uw juridische situatie, coördineren uw zaak en begeleiden u, zodat u zich zeker voelt over uw zaak en uw toekomst.
persoonlijk gesprek met ons
U krijgt bij ons een persoonlijk gesprek. Het doel van dit gesprek is u te informeren over de te volgen procedure(s).
Daarnaast inventariseren wij samen met u uw persoonlijke situatie. De jurist bespreekt ook de vervolgstappen die nodig zijn om u een onbezorgd gevoel te geven. Wij doen een uitgebreid onderzoek naar de juridische status van partijen en het onroerend goed en sluiten mogelijke risico’s voor u uit.